دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید
نام محصول دانلودی: پرسشنامه ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند
درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی
پرسشنامه ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند
هدف از این پرسشنامه ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند شرکتها می باشد |
![]() |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 19 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 5 |
دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی
ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند شرکتها
چکیده
یکی از با ارزش ترین دارایی های هر شرکت، ارزش ویژه برند است. شرکت هایی که از نظر ارز ش ویژه برند جایگاه بالایی در ذهن مصرف کنندگان دارند، به راحتی میتوان ند درمیان دیگرشرکت ها درصنعت مربوط